A programon belül nem nyílnak meg egyes ablakok, vagy a program indításakor, illetve a Mentés, visszatöltés ablak megnyitásakor azonnal hibaüzenetet kap, bérlés esetén a Díjbekérő nem nyílik meg, hibás a paraméter XML

A programon belül nem nyílnak meg egyes ablakok, vagy a program indításakor, illetve a Mentés, visszatöltés ablak megnyitásakor azonnal hibaüzenetet kap, bérlés esetén a Díjbekérő nem nyílik meg, hibás a paraméter XML

A hibaüzenet tartalmazza az alábbi szövegrészletet:

„...dotnet.MainWindow”

A hibát okozhatja a programhoz tartozó paraméterállomány hibája.

Az alábbi segédprogramot futtatva lehetősége van a NET-es programok paraméterállományainak egyszerű törlésére. A futtatás előtt lépjen ki az Infotéka programjaiból:

Infotéka .NET paraméterállomány törlés

Az állomány futtatásakor az alábbi üzenettel találkozhat:

 

clip0068

 

Kattintson a További információ feliratra, majd nyomja meg az ekkor alul megjelenő Futtatás mindenképpen gombot.

 

A fenti folyamat manuálisan az alábbi módon végezhető el:

Kontír.NET esetén a program kikapcsolt állapotában törölje a kontirdotnetpar.xml-t a C:\Users\aktuális felhasználó\AppData\Local\infotekasoftware\kontirdotnet útvonalon.

Bér.NET esetén a program kikapcsolt állapotában törölje a berdotnetpar.xml-t a C:\Users\aktuális felhasználó\AppData\Local\infotekasoftware\berdotnet útvonalon.

Házipénztár.NET esetén a program kikapcsolt állapotában törölje a penztardotnetpar.xml-t a C:\Users\aktuális felhasználó\AppData\Local\infotekasoftware\penztardotnetpar útvonalon.

Kalmár.NET esetén a program kikapcsolt állapotában törölje a kalmardotnetpar.xml-t a C:\Users\aktuális felhasználó\AppData\Local\infotekasoftware\kalmardotnet útvonalon.

Napló.NET esetén a program kikapcsolt állapotában törölje a naplodotnetpar.xml-t a C:\Users\aktuális felhasználó\AppData\Local\infotekasoftware\naplodotnet útvonalon.

Indítsa ismét a programot.

Az AppData mappa rejtett mappa, így a tallózás előtt engedélyeznie kell a rejtett mappák megjelenítését a Mappa tulajdonságainál.

 

 

A Kalmár.NET szoftver esetében okozhat ilyen problémát az is, ha a vírusírtó eltávolítja a navsync.exe állományt a program telepítési könyvtárából. Ebben az esetben a vírusírtó karanténban találhatja meg ezt a fájlt, és onnan kell visszaállítani, illetve megbízható kivételként beállítani. Ehhez kérje rendszergazdája segítségét.