A Cégnyitás ablakban az OK gombra kattintva csak "homokórázik" a program |
A Cégnyitás ablakban a problémás cégen állva nyomja meg a Módosít gombot, a felugró ablakban pedig a Szerver gombot. Az ekkor felugró ablakban nyomjon Szerver teszt gombot.
Ha ez sikertelen, akkor hiányzik a Firebird adatbázis kezelő a gépről. Ezt az alábbi linkről töltheti le, majd telepítheti azokkal a beállításokkal, amiket alapértelmezetten felajánl:
Firebird adatbázis kezelő letöltése
Ha viszont sikeres a Szerver teszt, akkor nyomjon Datab.teszt gombot. Ha ez sikertelen, akkor ellenőrizze az Adatbázis sorban az elérési útvonalat, mert jó eséllyel az nem megfelelő. Legegyszerűbb, ha kitallózza a helyes útvonalat.
Ha ezután sikeres a Datab.teszt, akkor Rendben gomb, majd a következő ablakban Tárol gomb, és lépjen be.
Ha továbbra sem sikeres a Datab.teszt, akkor előfordulhat, hogy Hálózaton keresztül egy másik gépen éri az adatbázist. Ehhez az alábbi témában talál segítséget:
Hálózatos telepítéshez javasoljuk