Ha a hibaüzenet: Sikertelen állomány megnyitás |
Ha a program indításakor, ritkább esetben a programban bárhol: Sikertelen állomány megnyitás üzenetet kap, vagy a belépéskor "Hibás név vagy jelszó" esetén végezze el a következőket:
A program kikapcsolt állapotában törölje a C:\Windows útvonalon törölje a programhoz tartozó "Konfigurációs beállítások" típusú állományt (kiterjesztés: ini).
Ezek a következők lehetnek:
infotéka Kontír: kontir.ini
infotéka Bér: Ber32.ini
infotéka Házipénztár: hpenztar.ini
infotéka Napló: nprof32.ini
infotéka Tárgyi eszköz: Eszkoz32.ini
infotéka Autó GGL: autoggl.ini
infotéka Cash: cassa.ini
infotéka EVA: evanaplo.ini
infotéka Pénzügyi modul: PenzIni.ini
Ha ez nem segít, akkor: A program kikapcsolt állapotában törölje az LCK kiterjesztésű állományokat a program és Cég könyvtárban.
Ha ez nem segít, akkor: Telepítse újra a Borland adatbázis kezelőt. Távolítsa el uninstal-al, és az alábbi linkről letöltve telepítse fel újra:
Borland adatbázis kezelő letöltése
Ha a hiba továbbra is fennáll, akkor lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a support@infoteka.hu email címen. Kérjük, részletes hibaleírást, és ha úgy egyszerűbb Képernyőképeket is küldjön.