Ha a hibaüzenet: Sikertelen állomány megnyitás

Ha a hibaüzenet: Sikertelen állomány megnyitás

Ha a program indításakor, ritkább esetben a programban bárhol: Sikertelen állomány megnyitás üzenetet kap, vagy a belépéskor "Hibás név vagy jelszó" esetén végezze el a következőket:

 

A program kikapcsolt állapotában törölje a C:\Windows útvonalon törölje a programhoz tartozó "Konfigurációs beállítások" típusú állományt (kiterjesztés: ini).

 

Ezek a következők lehetnek:

 

infotéka Kontír: kontir.ini

infotéka Bér: Ber32.ini

infotéka Házipénztár: hpenztar.ini

infotéka Napló: nprof32.ini

infotéka Tárgyi eszköz: Eszkoz32.ini

infotéka Autó GGL: autoggl.ini

infotéka Cash: cassa.ini

infotéka EVA: evanaplo.ini

infotéka Pénzügyi modul: PenzIni.ini

 

Ha ez nem segít, akkor: A program kikapcsolt állapotában törölje az LCK kiterjesztésű állományokat a program és Cég könyvtárban.

 

Ha ez nem segít, akkor: Telepítse újra a Borland adatbázis kezelőt. Távolítsa el uninstal-al, és az alábbi linkről letöltve telepítse fel újra:

Borland adatbázis kezelő letöltése

 

Ha a hiba továbbra is fennáll, akkor lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a support@infoteka.hu email címen. Kérjük, részletes hibaleírást, és ha úgy egyszerűbb Képernyőképeket is küldjön.