Kódfájl kezelése |
Jelentkezzen be nevével és jelszavával az Infotéka Ügyfélkapun. Ezután az Infotéka program melletti 3. ikonra kattintva kérje le a szoftverhez tartozó kódfájlt a regisztráció során megadott, vagy egy tetszőleges email címre.
A küldött levél mellékletét (a kódfájl), töltse le és másolja be az Infotéka/program könyvtárba, ahonnan a program indul.
Ha problémákat tapasztal:
- ellenőrizze, hogy az infotéka Bér, infotéka Kontír, stb…-hez tartozó kódfájlt töltötte le, vagy esetleg tévedésből a Dos-os programokét (Bér2000, Kontír2000, stb…)
- a fájl neve ne változzon (egyes levelezők sorszámozzák a letöltött mellékletet pl. fa4c4b0749396bdecc3c807c0f5b831c(2).xml)
- a kiterjesztése xml maradjon
- amennyiben win7-es, 8-as vagy 10-es op. rendszer van a gépen, először javasolt pl. közvetlenül az Asztalra menteni a fájlt és onnan bemásolni, mert közvetlenül nem minden esetben menti le megfelelően a Program Files könyvtárba.
- Regisztrálja újra a programot a szintén emailben elküldött új Szoftvervédelmi kulccsal (Az email alsó részén található 70 karakteres kód)
Ha ezek nem segítenek, akkor Távoli eléréssel kellene ránéznünk a gépre, hogy meg tudjuk vizsgálni a problémát. Ennek díja 6000+Áfa/30 perc. Kérem jelezze, ha vállalja a költséget, és töltse le, majd futtassa az alábbi linken elérhető Teamviewer alkalmazást:
Csatlakozó modul: Infotéka Távsegítség