A listán szereplő adatok hibásak, vagy könyveléskor nem jön fel a partnerlista |
A hibát a TMP állományok is okozhatják. Ezeket törölni kell a következő módon:
- A C:/Windows/kontir.ini állományt nyissa meg (dupla kattintás), és keresse meg benne a "TMP=" sort, ami a Temp könyvtár elérési útját tartalmazza
- Tallózza ki ezt a könyvtárat, és törölje a tartalmát (Csak a tartalmát). Ha ez esetleg az Infotéka/program könyvtárra mutat, akkor csak a TMP és _qsq névkezdetű fájlokat törölje.
Ha ezek nem segítenek, akkor Távoli eléréssel kellene ránéznünk a gépre, hogy meg tudjuk vizsgálni a problémát. Ennek díja 6000+Áfa/30 perc. Kérem jelezze, ha vállalja a költséget, és töltse le, majd futtassa az alábbi linken elérhető Teamviewer alkalmazást:
Csatlakozó modul: Infotéka Távsegítség