A gépen Avast, AVG vagy Windows Defender (Windows Biztonság) vírusírtó van telepítve, és listák lekérésekor: "A fájl nem létezik" üzenet jelenik meg, illetve a Bér.NET-ben sikertelen a Listák frissítése |
1. Az Avast Antivírusban illetve az AVG vírusírtóban egyedileg engedélyezheti a programok korlátozás nélküli futását, ami megszünteti a listázási problémát. Ehhez nyissa meg az Avast/AVG alkalmazást, és a Jobb felső sarokban található Menüben válassza a Beállítások pontot (AVG-ben eltérő a felhasználói felület, de helyileg ugyanott találhatóak a képeken látható menüpontok):
Az ezután megjelenő ablakban az Általános/Blokkolt és engedélyezett alkalmazások pontban kattintson az ALKALMAZÁS ENGEDÉLYEZÉSE gombra, majd tallózza ki az adott program exe állományát. Ezek alapesetben:
C:\Infotéka\infotéka Kontír.NET\kontirdotnet.exe
C:\Infotéka\infotéka Bér.NET\berdotnet.exe
C:\Infotéka\infotéka Házipénztár.NET\penztardotnet.exe
C:\Infotéka\infotéka Napló.NET\naplodotnet.exe
C:\Infotéka\infotéka Kalmár.NET\kalmardotnet.exe
Kalmár.NET esetében szükség van az alábbi állományt is engedélyezni:
C:\Infotéka\infotéka Kalmár.NET\navsync.exe
2. A fenti műveleteket a Windows Biztonság szolgáltatásban az alábbi lépéseket követve, a Kivételek pontban végezheti el. Itt elég az Infotéka mappát hozzárendelni a kivételekhez: