NAV Online számla szállítói, vevői és OPG adatok letöltésekor: Sikeres letöltés az üzenet, de mégsem történik meg az adatok letöltése |
Ezt okozhatja, hogy nem működik megfelelően a NAV online számla szolgáltatás, így először ezt érdemes ellenőrizni. Jelenleg működik egy weboldal, amin ezt megteheti:
További lehetőségek:
1. Jogosultságok: Győződjön meg róla, hogy a technikai felhasználóhoz engedélyezve vannak-e a megfelelő jogosultságok. Ha nincsenek, a letöltés nem fog működni.
2. Frissítések: Ellenőrizze, hogy a Kontír.NET legfrissebb verzióját használja-e.
3. OPG adatok elérhetősége: A NAV rendszere csak az utolsó 14 nap adatainak letöltését teszi lehetővé.
4. Hibaüzenet: Figyelje meg, ha a letöltés során bármilyen hibaüzenetet kap, amely jelezheti a problémát.