Eltér a Könyvelés ablakban található egyenleg a Részletes főkönyvi kivonat egyenlegétől |
A hiba oka lehet, ha év közben Számviteli évzárást végzett. Ennek ellenőrzésére kérje le a Részletes főkönyvi kivonatot a "Minden tételt" opciót kiválasztva.
Ha így megegyezik a Könyvelés ablak egyenlegével, akkor törölje a Számviteli évzárást a Műveletek/Számviteli zárás menüpontban.
Ha így sem javul a helyzet, akkor az Arhív adatok alatt nyomjon Hibakeresés gombot, és ellenőrizze, hogy a felsorolt hibás tételek között (ha vannak) van-e ebben a problémában érintett tétel. Ha igen, akkor ezeket törölje vagy módosítsa.
Ha a hiba továbbra is fennáll, akkor lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a support@infoteka.hu email címen. Kérjük, részletes hibaleírást, és ha úgy egyszerűbb Képernyőképeket is küldjön.